Banán szelet

>> 2010. november 14., vasárnap

Nagyon szeretjük a banánt, nem győzök elég banános sütit készíteni. Ez igazán finom, ráadásul egyáltalán nem zsákbamacska; első ránézésre látszik, mit is takar a csokimáz.:-)
Az eredeti receptben csak puding van a banán alatt, de azt gondoltam mennyiségre is kellene valamivel dúsítani, s szerintem ízre is finomabb egy kis tejszínnel.
Hozzávalók:
4 tojásból piskóta,

6-7 db. banán,
1 csomag főzős vaníliás puding,
3 dl tej,
2-3 ek. cukor,
1 dl tejszín,
1 ek. zselatinpor,
15 dkg csoki, 3 ek. olajjal gőz felett megolvasztva
4 tojásból piskótát sütünk. 4 tojásfehérjét, 4 evőkanál cukorral felverünk, majd hozzáadjuk a 4 evőkanál lisztet is. Az egyik feléhez rakhatunk egy kanál kakaót, s akkor kétszínű piskótánk lesz.
Sütőpapírral bélelt tepsiben 180 fokon, 10 perc alatt megsütjük.
A vaníliás pudingot összefőzzük a tejjel, s a cukorral, majd a végén hozzákeverünk alaposan egy kanál zselatinport. Felverjük a tejszínt, s óvatosan a már langyosra hűlt pudinghoz adjuk. Rákenjük ezt a krémet a piskótára. Hosszában kettészelt banánokkal beterítjük. Csokimázat készítünk, bevonjuk vele a süteményt, s ha kellően ehűlt, esetleg kifagyott, a banán körül felszeleteljük.
Tetejét mandulával, vagy fehér csokival is díszíthetjük.

15 megjegyzés:

Ms. Poppy 2010. november 14. 15:29  

Micsoda ötletes és finom dolog ez! Megáll az ész, hogy milyen zseniális nyalánkságokat gyártasz.:)

Wise Lady 2010. november 14. 19:55  

Nagyon látványos! Ezt én is imádnám.

Jucy 2010. november 14. 21:35  

Ilyet ettem tavaly a Falánk Fannyban :-O
Már rég neki akartam esni, lehet meg is csinálom most már :D

Gizi 2010. november 14. 21:48  

Nagyon guszta és milyen mutatós!! Nagyon ügyes vagy, biztosan én is imádnám, ha mondjuk hoznál nekem pár darabkát.:)

Andi/cuki 2010. november 15. 8:06  

Köszi Ms. Poppy,ugye-ugye, pedig egyszerű!:-))
Köszi Wise Lady, szerintem Nálatok is érdemes lenne nekiállni!:-))
Köszi Jucy, de jó ez a cukinév!:-))
Gizi, köszi, már robogok is!:-))

Bianka 2010. november 15. 8:39  

Még sosem ettem, nagyon finom lehet. Igazán guszta

Ottis 2010. november 15. 10:44  

Nagyon tetszik, recept mentve, köszönöm!!!

Andi/cuki 2010. november 16. 19:09  

Bianka,köszi,eddíg még mi se ettük így, de szerintem sűrűen lesz!:-))
Ottis, érdemes kipróbálni, nagyon jópofák, s finomak szerintem!:-))

trinity 2010. november 17. 1:46  

Andi, ez annyira finom!! Írtam már, Ausztriában ettem hasonlót. Ha nem haragszol, ez nálam is el fog készülni:)

Andi/cuki 2010. november 17. 8:29  

Trinity, köszi, de a legjobban akkor haragudnék, ha küldenél párat!:-DD

Kata 2010. november 21. 21:31  

Andi, olyan jókat találsz ki mindig, csak csorog a nyálam, akárhányszor idejövök!:)

trinity 2010. november 22. 1:45  

Még reggelre talán 2 szeletnyi van a hűtőben:)) ISTENI volt! Köszi!

Andi/cuki 2010. november 22. 10:07  

Kata, nagyon aranyos vagy, köszi!:-))
Trinity, örülök, hogy ízlett, ez nagy siker számomra is!:-))

Eperlány 2010. november 24. 23:46  

Andi, nagyon guszta, szívesen elkészíteném, de szerinted akkor is "működne", ha kihagynám belőle a zselatin-port?

Andi/cuki 2010. november 25. 9:06  

Köszi Eperlány, én tartottam tőle, hogy nem működne, ezért raktam bele,de ha nem szereted az ízét, a hidegen keverhetőd próbáld, annak semmi mellékíze, illetve lehet, ha megdermed a puding, később nem folyik a habbal sem.:-))

Vavyan Fable

"Azt, amik vagyunk, a szavak csak sejtetik, el nem mondhatják."

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP