Házil-mascarponés tiramisu.

>> 2009. július 7., kedd

2 napig csöpögtettem Wise lady receptje alapján készült sajtkrémemet. Kicsit féltem tőle,de Wise Lady bíztatására nekikezdtem. Nagy tejfölt használtam hozzá. Amikor lejárt a csöpögési ideje, kettévettem és két variációban készült el.Tehát az első:
Nem szerettem volna nyers tojást használni, ezért úgy okoskodtam valami pudinggal párosítom. A Coopban hazafelé megláttam egy tiramisu pudingport,úgyhogy ezt tettem hozzá.
A hozzávalók:
Kb.2 dl házi sajtkrém a' la Wise Lady
1 tiramisu pudingpor(vanília se lenne szerintem rossz),
3 dl tej,
8-10 dkg cukor,
kis fahéj,
6 db.babapiskóta,
kis kávé,
kis konyak vagy rum,vagy aroma,
tetejére kis kakaópor(Bonbonetti Arany)
Kibéleltem az őzgerincsütőmet folpack-kal.Nekem nagyobb van,ez a mennyiség abban félig ért.
Lefőztem egy kis kávét.A pudingot összefőztem a tejjel,és a cukorral. (Most majd a házi pudingkészítést is kipróbálom,ígérem :-))Tehát a pudingot összekevertem a fél sajtkrémemmel. Lehet,hogy nem igazi, de van olyan jó. Az igazi kicsit aromásabb talán. Pl.a natúr vajkrémnél 100-szor jobb. S nem aranyáron van.Egy kis fahéjat raktam még a krémhez,aztán beleraktam a formába.Hűtőbe raktam és amikor pár óra után kivettem,kakaóporral meghintettem.
A tetejére babapiskótát raktam, amit egy kis konyakos kávéban megforgattam.
Köszönöm "Anya" a noszogatást :-)!

4 megjegyzés:

szepyke 2009. július 7. 23:05  

Utána kell néznem ennek a mascarpone házilag dolognak! A bolti mascarpone egy kisebb, nagyobb vagyon...

Wise Lady 2009. július 9. 8:38  

Ó ezt csak ma vettem észre. Belinkeltem a sütijeidet a cikkbe.

Andi/cuki 2009. július 9. 13:15  

Milyen cikkbe?

Andi/cuki 2009. július 9. 14:52  

Már tudom!:-)

Vavyan Fable

"Azt, amik vagyunk, a szavak csak sejtetik, el nem mondhatják."

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP