Tésztasaláta sült csirkével

>> 2010. április 29., csütörtök

Hogy ne érje szó a ház elejét, reggel gyorsan a tegnapi vacsinkat lefényképeztem. Hogy lássátok; azért nem csak sütin élünk!:-))

Hozzávalók: (dupla adag; minimum 2 vacsira elég)
50 dkg orsótéstészta, vagy masni, vagy csavart (durum)
3-4 doboz joghurt, vagy tejföl,
30 dkg sonka felvágott,
20 dkg keményebb sajt,
kis olivaolaj,
3-4 darab ecetes uborka,
1 doboz kukorica,
3-4 db főtt tojás,
valami színesebb zöldség, pl. 1 paradicsom
1 kis fej vöröshagyma, esetleg újhagyma
2-3 gerezd fokhagyma,
só, bors, petrezselyem, esetleg kis porcukor
A sült csirkéhez:
1 db sütőzacskó(mondtam már, hogy imádom?)
50-60 dkg csirkecomb,
só, bors,
ízlés szerinti fűszerek: rozmaring, majoranna, bazsalikom, kakukkfű ...
Először a csirkecombokat befűszereztem, majd ezután betettem a zacskóba, a hozzá tartozó zárószalaggal bekötöttem, kiskéssel néhány lyukat szúrtam a zacskóba, és egy jénaiba raktam. Ugye ehhez semmi zsiradék nem szükséges. Kb.180 fokon kb.40-45 perc alatt készre sültek. Közben a tésztát sós vízben megfőztem, leöblítettem, s kevés olivaolajat raktam rá, hogy ne ragadjon össze. Megfőztem a tojásokat is. Amíg hűlt a tészta, s a tojás is, az összes hozzávalót felkockáztam. A hagymákat nagyon apróra szeltem. Kikevertem a joghurtokat a fűszerekkel, s hozzáraktam a többi hozzávalót is. Megkóstoltam, s mivel az uborkám kicsit ecetes volt, én még egy kevés porcukrot is tettem hozzá.
Hűtőbe került, s kb. 1 óra alatt lehűlt, s az ízek is összeértek. A csirke igazából csak fagyasztóürítés céljából sült hozzá. Anélkül is remekül megállja a helyét egy gyors finom vacsorának.

10 megjegyzés:

Gizi 2010. április 29. 20:45  

Na most már tényleg nem érheti szó a házatok elejét. Nagyon guszta és én megenném akár a csirkével, akár nélküle, de most íziben.:))

Chef Viki 2010. április 29. 21:06  

Én is megnyugodtam, hogy nem csak süti van sütivel :-DDD

Ez a tésztasaláta egyszerűen szuper! Úgy, ahogy van!

Kata 2010. április 29. 21:16  

De fincsi lehetett:)

Andi/cuki 2010. április 29. 21:31  

Köszi Gizi,igenis, rendelés felvéve!:-D
Köszi Viki, azért annak örülök, hogy most nyugodtan alszol!:-DD
Köszi Kata, tényleg az,még van azért!:-))

trinity 2010. április 30. 1:33  

Na, már tudom is mi lesz holnap ebéd:)) A maradék sülthúsihoz ez a tésztasaláta! Köszi!!!!! Imádom!!

Bianka 2010. április 30. 8:46  

Nagyon szeretem a tésztasalátát, és főleg husival isteni lehet

Wise Lady 2010. április 30. 16:30  

Hát ezt nagyon jól összeválogattad! Gazdag, mutatós, pikáns, nagyon tetszik.

Raindrop 2010. április 30. 18:02  

Akkor először ilyet kérek, utána a pereceket, és a somlóiért majd visszanézek. Tésztasaláta nagy kedvenc, sült csirke szintén, együtt még sosem próbáltam. :) Remek ötlet!

Andi 2010. május 1. 7:08  

De jól hangzik, nagyon jó a fűszerezés, a hozzávalók...ki fogom próbálni.

Andi/cuki 2010. május 2. 10:11  

Remélem Trinity Nálatok is beválik!:-))
Bianka nyisd az ablakod,küldöm!:-))
Köszi Wise Lady!:-))
Raindrop, gyere kérlek, szolgáld ki magad, szívesen adom!:-))
Andi köszi, remélem Nektek is ízlik majd!:-))

Vavyan Fable

"Azt, amik vagyunk, a szavak csak sejtetik, el nem mondhatják."

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP