Túrós pogácsák, perecek, csigák

>> 2010. április 24., szombat

Valami gyors sós kellett a bableves mellé, így a Horváth Ilona féle túrós pogácsára esett a választásom. Este összegyúrtam, délelőtt megsütöttem, a túrótól nagyon finom, lágy,
egyszerű pogi. A többi forma is ugyanebbből a tésztából készült.
Hozzávalók 1 adaghoz:
30 dkg liszt,
30 dkg túró,
30 dkg vaj, vagy margarin,
1 tojás,
1 teáskanál só,
Persze nálam két adag készült.:-)
A hozzávalókat a tojás kivételével összedolgozzuk, kétszer egymás után kinyújtjuk, hajtogatjuk, majd egy cm vastagra kinyújtva apró pogácsákat szaggatunk belőle. Vagy tetszés szerint mást. Tetejét tojással megkenjük, s előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt készre sütjük.

8 megjegyzés:

Wise Lady 2010. április 24. 15:07  

Formásak, szépek! Ezt a receptet én is kedvelem.

Bianka 2010. április 24. 15:22  

Nagyon jól néznek ki. Azok a perecek tökéletesek

Liza 2010. április 24. 16:09  

Nagyon ötletes a perec, csiga forma ebből a tésztából!
Én is pont csigákat készítettem a bableves mellé, csak édeset:-)

Andi/cuki 2010. április 24. 19:34  

Köszönöm Wise Lady!:-))Ugye a sok túrótól milyen lágy?
Köszi Bianka,azért lehetne szebb!:-))
Köszi Liza, most néztem,hát a Tiéd százszor nagyobb,nagyon guszta!:-))

egycsipet 2010. április 24. 19:55  

Nagyon guszták lettek! :))

Gizi 2010. április 25. 22:03  

Nagyon jópofa figurák!!! Szeretem a túrós pogácsát, kérlek fuvarozzál nekem pár darabot.:))

Kérlek nézzél be hozzám, vár ott rád egy meglepi.

Andi/cuki 2010. április 26. 18:16  

Köszönöm csajok!:-))
Igen kérem,jövök Gizi!:-))

Raindrop 2010. április 30. 17:59  

Uhh, de jó receptet ez.
Ilyeneket gyűjtök, és ezt még nem ismertem.
Én tuti a pereceket enném először, az volt a jelem az oviban. :D

Vavyan Fable

"Azt, amik vagyunk, a szavak csak sejtetik, el nem mondhatják."

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP