Tükröm-tükröm

>> 2009. december 18., péntek

Több még idáig megválaszolatlan kérdést kaptam kedves blogbarátnőimtől. Kezdem Sedith görbetükörtartós kérdésével tartozásom lerovását. Az az igazság,hogy nekem egy képem sincs meg már, ami nem sikerült, ráadásul az összes többi sem túl profi. Még képszerkesztő programom sincs, úgyhogy a háttér sosincs eltüntetve. Sokszor virágládán fényképezek. Szóval felrakom inkább azt a pizzát, ami Yasmine pizzavirágának indult. Máíg nem tudom,hogy mi volt a probléma, mert pont az utolsó lépést nem fényképezte le Yasmine, nekem pedig pont az nem jött össze,úgyhogy lett egy tepsi pizzapropellerem. Mindenesetre nagyon finom volt,ha szép nem is.:-))) A kérdést továbbadom Yasmine-nak és Gizinek! De csak,ha kedvet éreznek!:-))

8 megjegyzés:

szepyke 2009. december 18. 23:21  

Ha nem mondod, hogy ezzel gond van, nekem nem érződik!:)

trinity 2009. december 19. 0:33  

Pizzapropeller:)) Szerintem ez nem elrontott pizza, hanem újítás!!!

Süti Bazár 2009. december 19. 8:44  

Lefényképeztem én, csak nem sikerült, hüp-hüp. Ez a kérdés pont rólam szól és az elbaltázott képeimről. Köszönöm a felhívást, igyekszem :))

Andi/cuki 2009. december 19. 15:20  

Köszi Szepyke,rendes Tőled!:-))
Köszi Trinity Neked is!:-))
Yasmine,ugye nem veszed magadra az én szerencsétlenkedésemet? Egyáltalán nem a Te hibád az én nehéz felfogásom..Nehogy ez miatt hüppögj,mert akkor nem rakom fel a Yasmine-féle elrontott fonott kalácsom többet!:-)))

Süti Bazár 2009. december 19. 15:27  

:DDD

Chef Viki 2009. december 19. 16:17  

Propeller :-DDD Ez kész :-)))

Gizi 2009. december 19. 17:56  

Köszönöm a játékra hívásodat!!

Andi/cuki 2009. december 20. 17:20  

Hát nem olyan Viki?:-))
Szívesen Gizi!:-))

Vavyan Fable

"Azt, amik vagyunk, a szavak csak sejtetik, el nem mondhatják."

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP