VANÍLIÁS kekszek

>> 2009. december 10., csütörtök

Tátátátá....Kérem szépen, Szepykének és segítőjének hála, már én is boldog tulajdonosa vagyok ennek az illatos afrodiziákumnak, a VANÍLIÁNAK. Az IGAZI-nak. Még az uram is elismerte,hogy azért ez más,ez a csúcs. Szaglászgatunk és hümmögünk egész nap. Nem lehet betelni vele.:-))Csak hétvégén akartam sütni vele, de már nem bírtam magammal. Szerintem Sedith nem gondolta,hogy ilyen hamar a megjegyzésem után elkészítem a zebra kekszeket. Mondjuk én sem. Annyi csak a különbség,hogy én IGAZIT tettem bele.
Köszönöm Szepyke!:-))))))))))) Köszönöm a segítőkészségedet, s önzetlenségedet!:-))




16 megjegyzés:

Jade 2009. december 10. 16:36  

Jajj, de gyonyoruek lettek! Nagyon ugyes vagy!

egycsipet 2009. december 10. 16:53  

Csoda helyesek lettek! Szerintem a gyerkőcöm bírna valami ilyesmit. :)))

Wise Lady 2009. december 10. 17:13  

Nagyon ügyes vagy, mutatósak lettek!
Kezdő háziasszony koromban még nem mérték aranyáron a vaníliát, és csak azt lehetett kapni (aromát nem).

Süti Bazár 2009. december 10. 17:48  

Szépek lettek ezek a sütik! Én is úgy várom már a vaníliámat, de még nem ért ide.
Főleg a kockás nagyon mutatós! De a többi is. Olyan ügyes vagy! :))

L.Krisztina 2009. december 10. 18:04  

Még az illatát is érzem:))
Csodásak lettek :)))
Mikor megjött a csomag én is csak ültem és ámultam olyan szépek, és ducik voltak a rudacskák:))

Andi/cuki 2009. december 10. 19:51  

Köszönöm Judith,de Te sokkal-sokkal ügyesebb vagy!:-)))

Köszi egycsipet,nem nehéz,vágj bele,ügyes vagy!:-))

Köszi Wise Lady,az az igazság,hogy a Szepyke féle vanília kb.130-140 Ft-ra jön ki/darab. Még idáig csak képeken láttam igazit:-))

Köszi Yasmine!:-))Bíztos odaér hozzád is hamar,és Te még ügyesebb leszel!:-))

Köszi Krisztina,szóval Te már tudod.:-))

Chef Viki 2009. december 10. 20:51  

Ma kaptam meg én is :-) Hangosan sikítottam, amikor kézhez kaptam és rettentő iramban vert a szívem :-)

És mindenhol terjeng az illata, szédületes!

Csakúgy, mint ezek a fantasztikus kekszek!

L.Krisztina 2009. december 10. 22:15  

Igen Andi boldog birtokosa vagyok jó pár rudacskának:))))

szepyke 2009. december 10. 22:30  

Hooooo, mennyi vanília, termeled, vagy honnan van?:)))))))))))

szepyke 2009. december 10. 22:32  

Andi, még annál is kevesebbre jönnek ki... :) Ha 27 szálat kaptál, akkor kb 120-ra. Vicces, hogy itthon 460 Ft-ért adják szálát...

trinity 2009. december 11. 0:25  

Az illat idáig érződik:)))
A kekszek gyönyörűek-nekem épp az tetszik benne, hogy többfélét sütöttél!!!

Andi/cuki 2009. december 11. 20:35  

Krisztina ez tényleg boldogságos érzés!:-)))

Igen Szepyke nagyüzemben gyártja valaki!:-))))))))

Köszi Viki!:-))
Neked is ajánlok egy naptáras oldalt,ha még nincs:
http://twilight-fan-site.gportal.hu/gindex.php?pg=30573300&postid=175777

Köszi Trinity!Tényleg nagyon ott van!:-)))

Névtelen 2009. december 13. 7:41  

De szépek ezek a kétszínü kekszek!:)
Én ilyennek még sosem mertem nekikezdeni.

Wise Lady 2009. december 13. 14:55  

Kukk be hozzám!

Andi/cuki 2009. december 13. 16:00  

Köszi,Ancsika,ugye nem mondod komolyan?Méghogy Te nem mersz? A Te gyönyörűségeid százszor nehezebbek!:-))
Köszi Wise Lady,igyekszem válaszolni!:-))

sedith 2009. december 17. 7:50  

Hú, Andi, gyönyörűek lettek!!!!!! Sajna, elhavazódtam mostanában és elég régen jártam erre, és most mit látok?! NAgyon megleptél vele és örülök, hoyg ízlett és főleg, hoyg te is tanúsítod: nem is anynira nehéz. Úgyhogy hajrá, ha bárki el szeretné készíteni!:)

Vavyan Fable

"Azt, amik vagyunk, a szavak csak sejtetik, el nem mondhatják."

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP