Karácsonyi blogger sztár díj

>> 2009. december 3., csütörtök

Köszönöm Anyának a díjat és igyekszem rászolgálni a megelőlegezett bizalomra.
Igaz,hogy a sztár szó egy kicsit már el lett csépelve, de talán értem mire gondolt a díj megálmodója. Nagyra becsülök én is mindenkit, akik a jobbnál jobb ételeket elkészítik,
lefotózzák, s önzetlenül másokkal megosztják. Hogy más családja is megkóstolhassa s ezzel nekik is örömet okozva.:-))
Karácsonyra kezdtünk készülődni mindannyian;tisztelet sokaknak, akiktől rengeteg ötletet meríthetünk. Csak egypár kedvenc blogírómat emelem ki, s csak egypár dolgot tőlük.
Yasmine-t, és a csokisdobozkáját többek közt,
Mohánál a sok mézeskalácsötletet
Szepykénél nem is tudom, hogy a fürdősót,vagy a likőrt, esetleg a panettonét emeljem ki,
Chef Viki narancsos trüffelgolyója, s a mostani rengeteg munkája,
Kiskukta ünnepi tortái, ólomüveg-sütije,
Belly Bailey's-e,trüffelkockái,
Trinity zselés bonbonjai,
egycsipet mézes lélekmelegítője,
Krisztina tornyos tortája
S végül, de abszolút nem utolsósorban Wise Lady.Tőle is rengeteget tanulhatunk, nemcsak főzésről, s persze ő tudja azt is milyen a lazítás egy transzformerré alakult dán reggeli közben...Bocsánat, hogy megint vissza is adtam.
:-))
Köszönöm lányok, nálam Ti vagytok a sztárok!:-)))

7 megjegyzés:

L.Krisztina 2009. december 3. 22:15  

Andi!
Köszönöm és nagyon meghatódtam!, ezt most komolyan mondtam!/ nincs komoly arc /

trinity 2009. december 3. 23:02  

Andi, nagyon köszönöm!!!
Ha nem is vagyok sztár:DDD, de örülök, ha találsz nálam olyat, ami tetszik!!!Ez a lényeg....

szepyke 2009. december 3. 23:23  

Én is köszönöm neked Andi, és hasonlóan gondolom én is!:)

Kiskukta 2009. december 3. 23:38  

Köszönöm szépen Andi! Nagyon örülök neki! Igazából én is felsorolhattam volna szinte mindenkit (természetesen téged is) akit olvasok, csak valamilyen rend szerint kategorizálni akartam most, hogy nem legyen tizenpáras listám, mert nagy meló ezt belinkelgetnni, de ezt te tudod.

Süti Bazár 2009. december 4. 13:09  

Köszönöm szépen!! Látod, egyszerre adtuk egymásnak ezt a díjat, pedig még soha nem találkoztunk. Ehhez nem is kell különösebb kommentár, igaz? :))

Andi/cuki 2009. december 4. 20:47  

Lányok nagyon szívesen,nem tehetek róla,valahogy nincs szívem a legkedvesebbeket kihagyni sosem.
:-)))

egycsipet 2009. december 6. 7:26  

Szia Andi!
Nagyon szépen köszönöm, nagyon kedves vagy! Sajnos, csak most tudtam jelentkezni, betojt a gépem :SSS és azzal vacakoltam az elmúlt napokban, de igyekszem majd még megfelelni a díjnak a későbbiekben. ;)
Puszi!

Vavyan Fable

"Azt, amik vagyunk, a szavak csak sejtetik, el nem mondhatják."

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP