Csülkös-káposztával töltött pizza VKF XXXI-re

>> 2010. január 2., szombat

Ma már nem annyira kívántunk csak húst enni, ezért pizzát készítettem. Hogy a maradékot is felhasználjam, raktam bele Szilveszterkor sütött maradék malachúst, csülköt, káposztát is.
A tésztám most egy joghurtos pizzatészta.
Hozzávalók:
1 kg liszt,
1 evőkanál só,
1 élesztő,
2 dl víz,
4 dl joghurt,
6 evőkanál (oliva) olaj
A szokásos módon kelt tésztát készítünk. Felfuttatjuk az élesztőt a cukorral, tejjel Hozzáadjuk a többi hozzávalót és összedolgozzuk. Majd kelesztőtálban megkelesztjük kb.40 perc alatt. Amíg ez kel, addig előkészítjük a ráraknivalókat.Először is egy paradicsomos szószt készítünk. Hozzávalók:
1 közepes hagyma ,
3 gerezd fokhagyma
3-4 evőkanál sűrített paradicsom
só, bors, cukor ízlés szerint
1 evőkanál oregáno,bazsalikom,kakukkfű, szintén ízlés szerint
További hozzávalók:
sonkás felvágott.
gomba olajon megpirítva,
sajt,
maradék sült csülök,
sült káposzta
A pizza egyik részéből a szokásos módon tepsiben sütöttem sonkás-gombás pizzát. Tehát a tésztára raktam a paradicsomszószos alapot megraktam sonkás felvágottal, gombával, sajtot reszeltem rá. Megsütöttem előmelegített gőzős sütőben A másik részéből kör alakú tésztákat formáztam, majd ráraktam az olajon sütött káposztára a sült csülökdarabkákat. Ráhajtottam a tészta másik felét,kicsit bevagdostam,megnyomkodtam. Előmelegített gőzős sütőben kb.25-30 perc alatt ezt is megsütöttem. Nagyon finom lett.

Utólag eszembe jutott,hogy nevezhetném az "Újrahasznosítós VKF"-re Igaz,hogy nem annyira színes, de maradékelhasználásra szerintem nagyon jó.

3 megjegyzés:

trinity 2010. január 3. 2:03  

Valóban, ez sem akármilyen finomság!!!

Wise Lady 2010. január 4. 22:40  

Na ehhez mit szólnának az olaszok!
Nagyon csábító!
Gyere játszani.

Andi/cuki 2010. január 5. 13:07  

Olasz-magyar!-))
Köszönöm,jövök!:-))

Vavyan Fable

"Azt, amik vagyunk, a szavak csak sejtetik, el nem mondhatják."

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP