Filmes játék

>> 2010. január 5., kedd

Kép forrása:internet

Wise Lady hívott játszani, filmekkel kapcsolatban, amit köszönök neki.:-))
Nagyon szeretek filmeket nézni, s ha valami nagyon tetszik azt akár kétszer egymás után is megnézem együltő helyemben. Tehát legkedvencebbek:
1.
Álom luxuskivitelben. (Breakfast at Tiffany's)
Egy régi kedvenc Audrey Hepburn. Szeretem azt is mikor a Római Vakációban Vespával robogóznak Gregory Peckkel,(ezért is van Vespám) , de ennél még kedvesebb jelenetem amikor a Moon Rivert énekli Hollyként. ,aki tulajdonképp egy callgirl.
A film arró szól, hogy a lány maga mögött hagyja szegényes múltját, hogy rátaláljon egy gazdag férfira, aki majd a vágyakozva nézett Tiffanynál, ékszereket vesz neki, ezért pénzes pasikra hajt. Azután mégis a csóró felette lakó írószomszédjába szeret bele. Aki csak egy olcsó, kekszesdobozban talált gyűrűre tud csak gravíroztatni. Hiába; a szerelem az mindent legyőz. Imádom tőle ezt a számot, de a film végén az esős jelenet is jó, mikor egymásra és a macskára találnak.
2.
A másik film Roberto Begninivel: Az élet szép ((La vita é bella)
A film 1938-ban játszódik és Guidóról szól a fél-zsidófiúról, aki beleszeret tanárnőjébe,aki
egy náci tiszt mennyasszonya. Meghódítja a lányt és az eljegyzésén elrabolja. Élhetnének boldogan, szerelemben, de 5 év múlva közbejön a koncentrációs tábor, ahova viszik őket az időközben született kisfiúkkal együtt. Az apa, hogy túlélhesse a borzalmakat, és hogy fiát minél jobban megkímélje, azt találja ki, hogy az egész, ami körülveszi őket tulajdonképpen egy nagy játék, amelyben a rabok a versenyzők és az őrök a játékvezetők. A kisfiú lelki sérülés,trauma nélkül éli túl a tábort,mert apja végig védelmezi, óvja. Benigni komikus képességei nagyon jók.
Mégis az ember érzi a filmben a drámát. S azt,hogy igen, egy apa is lehet anyaszívű, s önfeláldozó. Nincs csak egy jelenet, az egész filmet látni kell. De Happy End nincs a végén, aki azt szeretne, ne nézze meg
3.
Az új kedvenc a P.S.I Love you
Holly (Hilary Swank Holly)boldog házasságban él Gerryvel(Gerard Butler). Amikor azonban a férje betegségben meghal, összeomlik, és nem akar tovább élni. De a férje tudta,hogy így lesz, ezért már halála előtt leveleket írt neki, amit most egyesével kap meg. A levelek mindig újabb kalandokra veszik rá a lányt, csak hogy túlélje azt az egészet. S hogy éljen boldogan tovább.
A kedvenc jelenetemben a leendő pasi William (Jeffrey Dean Morgan)
énekli ugyanazta dalt ,amit egykor szerelme, s ő erre visszaemlékezik.
4.
Jópár éves a film, mégis a kedvencem maradt, mert Robin Williams is az.
Vietnámban kap a filmben rádóműsort Cronauerként, ahol újszerűen fog a munkájához. A felettesei nem szeretik annyira, a katonák annál jobban. Felhagy az ósdi hírolvasással,helyette állandóan rockzenét nyomat. Szinte viccnek tekinti az egészet. Aztán egy vietnámi lányba beleszeret....
5.
Moulin Rouge
A film egy mulatónekesnő és egy író szerelméről szól. Gyönyörű díszlettel, jelenetekkel. A századfordulón zajló történetben Párizs éjszakai életéről, a Monmarte világáról mesél, figuráit is bemutatja. Egyébként még Kylie Minogue és Placido Domingo is énekel benn.Szinte az egész filmet végigbőgtem, mert már az elején elmeséli az író,hogy szerelme meghalt. Ezután már csak sírni lehet, hogy hiába bontakozik ki a szerelmük, nem lesz ez sem Happy Endes.
Na most, hogy végignéztem a listát,rájöttem, szinte csak a romantikus és háborús kedvenceimet soroltam fel. Pedig a Schindler listáját is szeretem, meg a.... :-)))
A többit meghagyom másnak.
Viki mit szeretsz nézni Bellán kivűl?(vagy vele együtt)
Szepyke, Te szereted Dorothyt(is)?
S Yasmine,Rád is kíváncsi vagyok!
L.Krisztina Te kedvenc filmed,vagy jeleneted is érdekel!
Belly,Téged sem hagynálak ki.
Ha van kedvetek,s időtök, meséljetek róla!:-))
Most megállom és mást nem sorolok fel, azt tegyétek meg Ti!:-)))
Wise Lady, köszönöm!

17 megjegyzés:

Chef Viki 2010. január 5. 16:04  

Aszongya Bellán kívül :-DDD Ott a pont!

A P.S. I love you-t egyszerűen imádom... Konkrétan végigbőgtem az egészet, annyira klassz!

Köszönöm, játszok! Hogyne játszanék!

L.Krisztina 2010. január 5. 16:32  

Andi!
Köszi!
Mindjárt leírom!!!

Süti Bazár 2010. január 5. 16:54  

Köszönöm a kérdést! Gerard Butlert imádom!!! Pedig állítólag iszonyú bagószaga van, de akkor is! Imádom!! Majd összeszedem én is a gondolataimat nemsokára. Köszi!! :))

Belly 2010. január 5. 17:07  

Andi!

Álom luxuskivitelben:-D

Erre szavazok.

Legkedvesebb filmem.

Persze,hogy játszom.

Holnap kész lesz:-D

Andi/cuki 2010. január 5. 17:28  

Köszi csajok!:-))

Viki a P.S.-t néztem konkrétan egymásután kétszer egyik nap,aztán másnap mégegyszer. Nem tudtam betelni vele.:-))

Krisztina,várom!:-))

Yasmine, a bagószag nekem aromaterápia lenne!:-DD Tudod leszoktam,de meg nem utáltam sajnos!:-))

Belly,mióta volt a Hallmarkon most valamikor az élettörténete, egyfolytában ezt a dalt dúdolgatom.Tudtad,hogy magyarul Cserháti Zs.énekelte?Bár,most hála Wise Ladynek,megint itt van Ewan a dalával a fejemben,úgyhogy felváltva:-))

szepyke 2010. január 5. 18:27  

Huha!
Csak ötöt lehet?
Igyekszem, igyekszem!:)))
Imádom a mozit! Köszönöm!!!

Wise Lady 2010. január 5. 19:06  

Á nagyon jó filmek! Annyit tudnék még én is.
Az álom luxus kivitelbent épp mostanában láttam.

Andi/cuki 2010. január 5. 19:38  

Szepyke,aki elindította 5-öt kért,de én nem sértődöm meg,ha több!:-))
Wise Lady köszi mégegyszer,jó volt ezeken gondolkodni,annyira kikapcsolnak a filmek,akár egy jó könyv.Persze én is inkább 20-at írtam volna minimum.:-))

sedith 2010. január 5. 22:09  

A P.S. I love you-t én is nagyon szerettem. Ezenkívül viszont örök kedvenc marad a zseniális Moulin Rouge. Anno nagyon górcső alá is vettem, sokszor megnéztem egymás után, amikor az egyetemen dolgozatot kellett írnom belőle. A többieket nem ismerem, de igazán felcsigáztad a kíváncsiságomat!:)

trinity 2010. január 6. 0:20  

Mennyi P.S. I love you rajongó..Beállok a sorba!! A Jó reggelt Vietnam is kihagyhatatlan!!!

L.Krisztina 2010. január 6. 19:17  

Hű Andi én nem szeretem a P.S. love you-t. Bocsi, de ezt a Hilary Swank-ot nem bírom elviselni, így nem is bírok végig nézni semmilyen filmet amiben játszik:( pedig a könyv tetszett:) )) Az álom luxuskivitelben na az szuper:) és a könyv is az volt:)bár Truman Capotétól aki a Hídegvérrelt is írta olyan furcsa , mert az a könyv is nagyon jó de teljesen más.

Gasztroboszi 2010. január 7. 17:10  

Szia Andi! Nézz be hozzám, kérlek!

Andi/cuki 2010. január 7. 18:44  

Sedith,köszi!:-))Ajánlom a többit is!:-))Milyen egyetem?

Andi/cuki 2010. január 7. 18:48  

Igen Trinity,szerintem ami jó,az jó!:-))

Andi/cuki 2010. január 7. 18:50  

Hát Krisztina,kár,hogy a Hilary miatt nem bírtad nézni,mert a Gerard Butler miatt is érdemes lett volna!:-))

Andi/cuki 2010. január 7. 18:51  

Jövök Gasztroboszi!:-))

Gizi 2010. január 8. 18:29  

Kérlek nézzél be hozzám, van ott számodra egy meghívásom!!!

Vavyan Fable

"Azt, amik vagyunk, a szavak csak sejtetik, el nem mondhatják."

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP