Mi van a táskámban?

>> 2010. január 19., kedd

Gizi,köszönöm a kérdést,bár tartottam tőle. Merthogy sokan sokféleképp nevezik az éppen aktuális-de mindig nagy-táskámat Pl. malaclopónak,bőröndnek....stb
Lehet kicsit szégyellem is magam, de cserébe én nem értem azokat, akik elférnek kistáskában is. Bár lehet inkább irigylem őket!:-))) Szóval sorolom:
textiltáskák, zöldek,sárgák
pénztárca 2; egyikben iratok,kártyák,fényképek is,másikban csak aprópénz,
magazin: Éva, PrímaKonyha, Nők Lapja
esernyő,
1 könyv,ha valahol várni kéne: most egy Lőrincz L. László,
Uno, ha valahol ketten(minimum) várnánk,
csoki,csoki és csoki
mandarin,narancs
kulcsok
papírzsepi,
szemüvegtörlőkendő,
notesz, toll
kitépkedett receptek,
angyalka valakitől,
szerencsekő másvalakitől,
telefon és töltő,
kékdobozos nívea,
kiskanál,(?)
Ami nálam soha nincs: parfüm, hajlakk és smink a tartósítószerallergiám miatt.
Kíváncsi lennék én is táskákra:
Wise Lady,
Yasmine,
Egycsipet,
L.Krisztina, mit tartatok a táskátokban?

7 megjegyzés:

L.Krisztina 2010. január 21. 5:56  

Köszi! Nem lesz hosszú a lista!

egycsipet 2010. január 21. 7:04  

:DDD Nincs semmi baj ezzel a táskával.
Köszönöm a kérdést!

szepyke 2010. január 21. 13:04  

Ó, hát szerintem ez teljesen normális pakk!:))

Gizi 2010. január 21. 15:14  

Szerintem is rendben van a táskád!! de hol van a malacka belőle???:))

Andi/cuki 2010. január 21. 19:17  

Köszi krisztina!:-))
Hát szerintem sincs egycsipet:-DD
Szepyke,ha Te mondod.:-))
Hát Gizi,ha reggel sorolom,még az is benn lett volna a szendvicsben:-))

Süti Bazár 2010. január 21. 19:36  

Köszönöm a kérdést! Már vár a sorára :))

Andi/cuki 2010. január 22. 19:29  

Nagyon szíyesen:-)))

Vavyan Fable

"Azt, amik vagyunk, a szavak csak sejtetik, el nem mondhatják."

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP