Kekszes süti

>> 2010. január 20., szerda

Ez egy nagyon egyszerű recept, de ezt a legtöbb ember szereti, és én sem ismertem mindig, úgyhogy felrakom. Egyébként a legelső, amit megtanultam.
Hozzávalók:
2 csomag Albert keksz( szerintem az a legjobb)
2 csomag főzős csokipuding,(vagy vanília)
4 dl tej,
2 dl kávé,
15 dkg cukor,
2 kanál kakaó,
1 Ráma(ezt még nem próbáltam vajjal)
Tulajdonképp csak össze kell főzni a hozzávalókat, s összeragasztgatni a kekszeket. S kivül is bekrémezni. Lehet végül kókusszal is megszórni. Ha valaki több rémmel szereti,csak másfél csomag kekszet használjon fel! Nem kell sokat főzni a krémet, épp csak összefőjön.
Pár órát hűteni kell, s aztán átlósan felszelni.

9 megjegyzés:

Süti Bazár 2010. január 22. 21:28  

Gyönyörű lett a szentem! Olyan aranyos, hogy "bekrémezni" :D
Nagyon gusztusos, én is kipróbálom nemsokára :))

Wise Lady 2010. január 22. 21:39  

Nekem is a legelsők között volt ez. Egyébként, amilyen egyszerű, olyan finom. Ez a méteres könnyített változata. Jó, hogy feltetted, már el is feledkeztem róla.

Chef Viki 2010. január 22. 21:39  

Jaj, ezt mennyire szeretem! Millió éve nem ettem!

Kiskukta 2010. január 22. 21:41  

Én is csináltam ilyet, és nagyon szeretjük, (amúgy én úgy kaptam a recit, hogy vaj szerepelt benne).

szepyke 2010. január 22. 22:50  

Ez tényleg egy remek süti!:)))

Jaj, és eszembe jutott amit a nagymamám mondogatott mindig, amit akkor nem értettem, most meg az a furcsa, hogy a mama hogy mondhatott ilyet..

Ismeritek?
Albert keksz a kekszek keksze, és nem folytatom, mert nem írom le...:)))

egycsipet 2010. január 23. 9:41  

Nagyon látványos! :))))

Gasztroboszi 2010. január 23. 12:49  

Nagyon jól néz ki, én eddig csak kör alakú keksszel láttam, de így is nagyon ötletes! :-)

Andi/cuki 2010. január 23. 18:40  

Köszi Yasmine!:-))
Köszi Wise Lady,igen a méteres is jön majd nemsoká!:-))
Szerintem is finom Viki,de ennyire öreg lennél?:-DD
Köszi Kiskukta,akkor jöhet a vaj!:-))
Hát Szepyke,kíváncsi lennék a folytatásra.Csak sejtem s.x van benn?
Köszi egycsipet!:-))
Köszi Gasztroboszi, és így nagyobb volt egy szelet!:-))

Andi/cuki 2010. január 24. 8:43  

Szepye,köszi!:-)))

Vavyan Fable

"Azt, amik vagyunk, a szavak csak sejtetik, el nem mondhatják."

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP